AQUEST DISSABTE, A 'TELETODO'
Clara Segura entra al dipòsit de cadàvers
L'actriu encarna una enigmàtica forense en la nova sèrie de TV-3 'Nit i dia'
'Teletodo' es cola en la gravació del programa 1.000 d''Ahora caigo' (A-3 TV)

ialvarez32554839 portada del teletodo del dia 30 de enero del 2160127202115
Clara Segura és una actriu polifacètica que presta el seu cos a multitud de personatges al teatre, el cine i la televisió. El seu últim paper és el d'una enigmàtica forense al ‘thriller’ amb assassí a ‘Nit i dia’, la nova sèrie de TV-3, i per preparar-lo i donar-li credibilitat ha comptat amb l'ajuda d'un professional.
“És molt apassionant interpretar Sara Grau, perquè és cerebral i, de tant en tant, intuïtiva”, confessa Segura en una entrevista que publica ‘Teletodo’, i afegeix: “Nit i dia és el plató de la vida”.L'acompanyen en la sèrie cares conegudes com Pablo Derqui, David Verdaguer, Miquel Fernández i Mario Gas.
La revista del dissabte també publica una entrevista amb Kevin Durand, actor recordat pel seu paper a ‘Perdidos’, en què parla del seu personatge en la sèrie que emet Cuatro ‘The strain’
AL PLATÓ D'‘AHORA CAIGO’
‘Teletodo’ també s'ha colat en el rodatge del programa número 1.000 d''Ahora caigo' (Antena 3), que ve ple de sorpreses, per explicar com va anar la gravació i explicar algunes anècdotes. També ha parlat amb el seu presentador, el carismàtic Arturo Valls.
El suplement també informa de la total renovació del programa ‘Cuines' (TV-3), que estrena nou plató i nou presentador: Marc Ribes. I dóna detalls sobre la retransmissió de la gala dels Premis Gaudí, a TV-3 i del programa que elegirà el representant de TVE a Eurovisió, ‘Objetivo Eurovisión’ (TVE).
HISTÒRIES DE LA CRISI
Notícies relacionadesL'apartat de Documentals destaca el reportatge de ‘Sense ficció ’(TV-3) ‘La Granja del pas’, que recull els testimonis de víctimes de la crisi econòmica; en el de la tele de pagament destaca el naixement d'un nou canal de Movistar+: #0; la secció infantil parla de l'estrena de la sèrie ‘Atrapa a Ace’, a Clan, i en l'esport televisat s'informa dels partits Barça-Atlètic i Reial Madrid-Espanyol.
El suplement també ofereix tota la programació de les principals cadenes i informació de les sèries i pel·lícules més destacades.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran
- ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Laporta presumeix de recuperació econòmica: «Qui no ho vegi és perquè no hi ha més cec que el que no vulgui veure»
- ¿Nova tendència? Les subhastes de maletes perdudes en aeroports s’estenen per Europa: «El preu de sortida són vuit euros»
- Entrevista Janet Sanz: «Si alguna cosa he fet ha sigut recuperar el somni de Cerdà d’una ciutat saludable»
- Reforma de la Carta Magna 15 anys de la llei de l’avortament: del ‘no’ del PP a l’intent del PSOE de blindar-la a la Constitució