audiències de dilluns
L'estrena de 'Vis a vis' supera els nous episodis de 'La que se avecina'
A Catalunya s'imposa el final de temporada d''El foraster'
'Vis a vis' va debutar ahir a la nit amb èxit a Antena 3. La nova sèrie ambientada en una presó de dones va ser el més vist del dia i va quedar fins i tot davant dels nous episodis de 'La que se avecina', que Tele 5 va programar ahir passant 'La voz' als dimecres.
La ficció protagonitzada per Maggie Civantos i Najwa Nimri va sumar 4.308.000 teleespectadors i un 22,4% de quota de pantalla, mentre que les peripècies dels veïns de Mirador de Montepinar van tenir 4.013.000 seguidors (22,8%).
ELS SECRETS DEL RODATGE
A Catalunya, en canvi, 'El foraster' va seguir imposant-se. El programa de Quim Masferrer va acabar temporada amb un especial amb els secrets del rodatge que va comptar amb 528.000 fidels (17%).
Notícies relacionadesJust abans, TV-3 també havia dominat amb l'humor de 'Crackòvia' (433.000 i 13,1%).
Després d''El foraster' es van situar 'Vis a vis' (496.000 i 17,2%) i 'La que se avecina' (428.000 i 16,4%).
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032