Mercè Martínez parla de 'La Riera'
L'actriu catalana encarna la Nora, una cuinera, a l'exitosa sèrie de TV-3
Berto Romero explica el seu nou programa de cine, 'MovieBerto', a Paramount Channel
teletodo cat
L'actriu catalana Mercè Martínez interpreta la Nora, una cuinera a 'La Riera', l'exitosa sèrie de TV-3. Ha treballat a 'Porca Misèria' i 'Plats Bruts' i protagonitza el musical 'T’estimo, ets perfecte, ja et canviaré' al Teatre Goya.
Al suplement Teletodo d'aquesta setmana afirma que no sap cuinar i que "hi ha molt atur entre els actors". Intèrpret de musicals, confessa que és possible que li agradi la tele més que el teatre.
La revista també entrevista Berto Romero, que parla del seu nou programa dedicat al cine, 'MovieBerto', a Paramount Channel.
Supervivents i mares cuineres
Entre les novetats d'aquesta setmana destaca la nova edició de 'Supervivientes 2014: perdidos en Honduras', el 'reality' de Tele 5, que col·loca un grup de famosos en una illa hondurenya. A més a Cuatro, s'emet el concurs culinari 'Mi madre cocina mejor que la tuya', amb el xef Sergio Fernández i la professora experta en gastronomia María Jiménez Latorre.
En l'apartat de documentals, amb motiu del referèndum ucraïnès de diumenge que ve, TV-3 emet 'El dilema de Crimea', un reportatge del programa '30 minuts' i 'El retorn de Putin', a '60 minuts'. Mentrestant, 'Sense ficció' dedica el seu espai a les Fallas de València i el 'El documental' d'El 33, 'Corredors de fons', se centra en tres nens immigrants a Barcelona que compleixen ara 18 anys.
Pel que fa a 'La tele més joven', aquesta setmana arriba carregada de novetats a Clan, amb l'estrena de 'Slugterra' i els nous episodis de 'Pokémon negro y blanco: aventuras en Teselia' i més enllà i l'última temporada de 'Smalville'. A Boing, 'Flash & Dash' viu el mundial de cotxes teledirigits. A la secció de la tele de pagament, arriba a Paramount Comedy l'exitosa comèdia 'Arrested development'; Discovery Channel estrena la sèrie 'La tierra del oro' i AXN la ficció 'Resurrection'.
GP d'Austràlia
GP d'AustràliaLa secció d'esports informa de la nova temporada en la fórmula 1 amb el Gran Premi d'Austràlia, a Antena 3 i TV-3. Aquesta última cadena ha renovat tot el seu equip després de la marxa de Josep Lluis Merlos.
També, el partit entre l'Atlètic i l'Espanyol i la visita de l'Osasuna al Camp Nou, a GOLT i Canal+ Liga; el duel Manresa-Barça a la Lliga ACB, a Esport 3, i la 25a edició de la Copa d'Espanya a Logronyo, que emeten Energy i Esport 3.
En la secció 'Va passar fa 10 anys', la tercera setmana de març del 2004 sobresurt la victòria del PSOE de José Luis Rodríguez Zapatero, el comiat del tenor Luciano Pavarotti, i Pedro Almodóvar, que presentava la pel·lícula 'La mala educación'.
Notícies relacionadesDestaquen també els noms de la Mala Rodríguez, Marcel Marceau, Mara Roure, Antonio Lobato, Fernando Alonso i Josep Lluís Merlos.
Finalment, al Teletodo, les programacions i sinopsis de sèries i pel·lícules de les principals cadenes.
- Guerra a l’Orient Mitjà La Xina demana a l'Iran que reobri l'estret d'Ormuz i l'anima a continuar negociant un alto el foc complet
- CRISI SANITÀRIA L’OMS xifra en vuit les persones afectades pel brot d’hantavirus del creuer MV Hondius
- Sanció dura La RFEF inhabilita Piqué durant dos mesos per amenaçar un àrbitre
- Crisi sanitària al MV Hondius Així és la unitat d’alt aïllament de Catalunya que es va crear el 2014 per l’Ebola i que està preparada per al hantavirus
- Futbol Jordi Alba inaugura a Barcelona l’Estadi Movistar LALIGA
