Les previsions de l'FMI per al 2014, al diari d'aquest dimecres
L'educació a Espanya, balanç de sinistralitat a Barcelona i el concert de Lang Lang, altres temes destacats
'L'Informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca les previsions que el FMI fa per al 2014 a Espanya. El seu 'Informe de Perspectives Mundials' augura un creixement del 0'2% del PIB davant del 0'7% que va predir el Govern de Rajoy.
Un demolidor estudi internacional de la OCDE sobre competències i formació situa Espanya a la cua en matemàtiques i només per davant d'Itàlia en comprensió lectora entre els 23 països desenvolupats que hi han participat. Amplia la informació la periodista María Jesús Ibáñez.
Notícies relacionadesEl balanç de sinistralitat a Barcelona apunta un descens del 33% dels morts en accident de trànsit. El col·lectiu en què més s'ha notat la reducció ha estat en el dels motoristes.
El pianista xinès Lang Lang finalitza la seva gira aquest dijous amb un concert a L'Auditori de Barcelona. EL PERIÓDICO publica aquest dimecres una entrevista amb l'artista.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Protecció de la fauna Les poblacions de linx ibèric d’Espanya i Portugal trenquen el seu aïllament i aconsegueixen connectar-se
- Entrevista Jordi González: «Després d’aquesta malaltia que gairebé acaba amb mi si faig alguna cosa és perquè em surt del cor»