El missatge de Mas a la UE, al diari d'aquest divendres
El nou gran mapa interactiu, la selecció espanyola de bàsquet i les estrenes de cine, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca les declaracions que el president Artur Mas ha fet a Tortosa, on ha demanat a la UE que faciliti el dret a decidir de Catalunya i li ha recordat el pes econòmic del país.
Barcelona estrena un mapa interactiu d'uns 200 metres pintat sobre el paviment del passeig de Lluís Companys per il·lustrar com era la ciutat abans del 1714 i comparar-la amb l'actual.
Notícies relacionadesEn esports, la selecció espanyola s'enfrontarà a França a semifinals de l'Eurobasket després de guanyar Sèrbia per un contundent 90-60. Amplia la informació el redactor d'esports Raúl Paniagua.
En cine, aquest cap de setmana s'estrena 'Rush', sobre la història dels pilots de fórmula 1 i grans rivals James Hunt i Niki Lauda. EL PERIÓDICO entrevista el seu director, Ron Howard, a l'edició d'aquest divendres.
- Així afectarà la pujada de cotitzacions el 2026 al teu salari i a la quota d’autònoms
- Salut Caminar no és suficient després dels 65: Harvard assenyala l’exercici clau per frenar l’envelliment
- En confiança (II) Olga Tubau, advocada: "Li vaig dir a Rubiales 'fue impresentable, Luis, ¿no te das cuenta de que esto no se puede hacer?” ,“Lo he hecho toda la vida”, va contestar
- I van arribar els nois
- El Barça es pot enamorar de Rashford
