PROGRAMES
'Sense ficció' i Jordi Roca a 'Masterchef'
Imatge del reportatge ’El lladre de 750 milions de dòlars’. /
La visita de dos dels actors de 'Gran Hotel' a 'El hormiguero' i de Jordi Roca a 'Masterchef', així com el reportatge de 'Sense ficció', marquen l'oferta nocturna de programes.
Sense ficció
L'home que va estafar 750 milions
21.50 TV-3
El documental 'El lladre de 750 millons de dòlars', dirigit per Marc H. Simon, narra la història de l'advocat Marc H. Simon, un dels financers més grans criminals de l'última dècada als Estats Units. A partir de la reconstrucció dels fets i del relat personal de Dreier, el treball analitza la cultura de la cobdícia que ha impregnat el panorama empresarial actual.
El HormiguerO
Marta Hazas i Eloy Azorín
21.45 ANTENA 3
Els actors Marta Hazas i Eloy Azorín visiten Pablo Motos per conversar i donar algunes pistes sobre el final de la sèrie 'Gran Hotel'. Tots dos també recordaran algunes de les anècdotes del rodatge.
Masterchef
Les postres de Jordi Roca
Notícies relacionades22.30 TVE-1
El mestre pastisser Jordi Roca, del Celler de Can Roca, planteja als quatre semifinalistes l'elaboració d'unes postres basades en les pomes de fira. El guanyador accedirà a la final.
- BÀSQUET | LLIGA ENDESA El Barça més feble tanca una ratxa negra de derrotes a Saragossa
- BÀSQUET UNIVERSITARI Aday Mara continua fent història amb Michigan i jugarà la final de l’NCAA
- CICLISME Un Pogacar voraç firma una altra obra mestra a Flandes
- TENNIS Rafa Jódar rep a Marràqueix el seu primer títol professional als 19 anys
- Un reforç valuós Cancelo es guanya el jornal
