tu i jo som tres
La 'mona-rquia'
Davant l'enorme èxit de la produccióMonos y cristianosque ha emès aquesta setmanaEl intermedio(La Sexta), en què uns virtuosos simis interpretaven personatges delBarcena's PPgate,WyomingiDani Mateoens acaben de revelar el secret d'aquest triomf: darrere de les càmeres hi havia... ¡Steven Spielberg! Ni més, ni menys. ¡Ahh! El gran director de cine deia -li feien dir, naturalment- sobre les dificultats del càsting:«Va costar, va costar molt, trobar un mico prou cabró per interpretar el rol de Bárcenas el cabró», i acte seguit ens va passar escenes rebutjades durant el muntatge d'aquest curtmetratge, moments molt ben interpretats en els quals es veia un ximpanzé camuflat amb una gavardina, traient misteriosos documents d'un despatx de la seu del PP. No obstant, el més lluminós que ens va explicarSpielbergva ser quan va confessar:«Aquest treball ha fet que em replantegés la carrera. A partir d'ara només faré pel·lícules amb micos. El meu pròxim projecte és un biopic sobre la família reial. Aquí us en deixo unes imatges en exclusiva». I efectivament vam poder veure en rigorosa primícia un mico amb crosses deambulant per un saló palatí, i un altre amb corona parlant per telèfon. Home, la idea té un punt durrellià (La meva família i altres animals) francament interessant. Seguint l'estela del famós planeta dels simis, en la nostraceltiberia showhi té lloc, en efecte, unaMona-rquiaen pla règia telefauna. PotserSpielberghaurà de viatjar fins a la Fundació MONA de Riudellots de la Selva per trobar actors i actrius amb experiència. I no crec que aquesta vegada hi hagi dificultat per trobar el ximpanzé idoni que assumeixi el paper deDuc Empalmat. Per fortuna, la majoria de micos, orangutans i macacos disfruten d'unempalmament natural molt vistós i freqüent.
13TV .-S'ha de felicitarAntonio Jiménez,perquè el seu debut a 13TV, amb el seu programaEl cascabel al gato, ha aconseguit una ressonància colossal. Aquest triomf es deu, bàsicament, a les entrevistes que va fer aMaría Dolores de CospedaliLuis Bárcenas. ¡Ah! Tenir en aquest moment aquestes dues criatures és una gesta. És possible imaginar, però, per què hi han accedit:Jiménez, més que l'entrevistador, semblava el massatgista. Aquesta virtuosa tasca depersonal assistant ha mogutWyominga exclamar, meravellat:«Ha fet que, al seu costat, Jesús Hermida sembli un entrevistador incisiu».
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- L’entrada d’una massa d’aire fred posa en alerta Catalunya
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- Catàstrofe mediambiental Extremadura contra el foc: "Estem en mans del vent"