'La Riera' es menja la Champions
La sèrie de TV-3 aconsegueix més quota de pantalla que el València-Bayern, que va liderar en el conjunt d'Espanya
Mercè Sampietro, envoltada dels seus fills a ’La Riera’.
La telenovel·la de TV-3 'La Riera' va aconseguir ahir dimarts més quota de pantalla que el partit deChampions València-Bayern de Munica Catalunya. La ficció ambientada en un restaurant del Maresme va sumar un23,9%de 'share', per sobre del partit, amb l'audiència repartida entre els dos canals que el retransmetien: TV-3 (10,1%) i TVE-1 (10%).
El futbol sí que es va imposar en nombre d'espectadors: 312.000 a TV-3 i 311.000 a TVE-1, davant els 443.000 de la sèrie protagonitzada perMercè Sampietro.
Notícies relacionadesEl partit de Champions va liderar el rànquing en el conjunt d'Espanya, amb 3.960.000 teleespectadors (20,6%) a TVE-1. Després del partit, el testimoni el va agafar 'Hay una cosa que te quiero decir' a Tele 5 (2,7 milions i 21,3%). El final de la sèrie d'Antena 3 'Érase una vez' es va quedar amb 2 milions de fans (12,6%).
A Catalunya, el'Telenotícies migdia' de TV-3 va ser el més vist del dia (32% de quota de pantalla), seguit de'Cuines'(25,8%) i'La Riera'. L'horari de màxima audiència va estar encapçalat per la sèrie de Cuatro 'Castle'.
- Guerra a l’Orient Mitjà La Xina demana a l'Iran que reobri l'estret d'Ormuz i l'anima a continuar negociant un alto el foc complet
- CRISI SANITÀRIA L’OMS xifra en vuit les persones afectades pel brot d’hantavirus del creuer MV Hondius
- Sanció dura La RFEF inhabilita Piqué durant dos mesos per amenaçar un àrbitre
- Crisi sanitària al MV Hondius Així és la unitat d’alt aïllament de Catalunya que es va crear el 2014 per l’Ebola i que està preparada per al hantavirus
- Futbol Jordi Alba inaugura a Barcelona l’Estadi Movistar LALIGA
