'Salvados' analitzarà el procés de desaparició de les caixes d'estalvis
Jordi Évole entrevistarà Rosa Díez i li preguntarà per la querella contra Bankia
'Salvados' abordarà diumenge que ve, dia 14, aLa Sexta la sobtada i fulminantdesaparicióde lescaixes d'estalvis espanyoles, sotmeses a un procés de laminació que les ha deixat reduïdes en poc temps a dues. A 'Jugando a banqueros',Jordi Évole entrevistarà la portaveu d'UPyD,Rosa Díez, per conèixer les interioritats de laquerellapresentada pel seu partit contra la cúpula directiva de Bankia. També li preguntarà què opina sobre la politització de les caixes, que fins fa poc representaven la meitat del sistema financer espanyol al sumar 45 entitats.
'El Follonero' parlarà amb una exconsellera de la Caja del Mediterráneo (CAM) per conèixer el funcionament intern dels consells d'administració i les comissions de control. Així, li preguntarà com van arribar a aquests organismes polítics, sacerdots, constructors i fins i tot professors de ballet. El programa de La Sexta, que s'emetrà a les 21.30 hores, s'acabarà amb la visita d'Évole a Caixa Ontinyent, la caixa més gran d'Espanya després d'aconseguir sobreviure al tsunami financer.
- Tribunals Condemnada una exempleada per apropiar-se de 100.000 euros d'una empresa de formigons
- El Trueta celebra 70 anys amb la mirada al futur campus: “El nom de l’hospital sona fora de Catalunya”
- Gira mundial ¿Quins famosos participaran al confessionari de Rosalía durant el 'Lux Tour' a Barcelona?
- La Universitat de Lleida posa llum blava en un dels seus lavabos: es tracta d'una mesura de salut pública per als seus estudiants
- D'una hamburguesa de McDonald’s a una planta plena de tomàquets: l'experiment que s'ha fet viral a les xarxes
