tu i jo som tres
De la tele a la comissaria
Es diu Sergio. Té 20 anys. No és que sigui un noi problemàtic o conflictiu: és un verdader cafre, un violent molt perillós, un salvatge que agredeix la seva mare i el seu padrastre i protagonitza escenes dantesques al seu domicili familiar. El va fer sortir Pedro García Aguado en el seu programa Hermano mayor fa tres setmanes. No ens va escatimar detalls de l'agressivitat de Sergio. Va ser una sessió molt complerta, molt impactant, com ho acostumen a ser totes les que ens ofereix aquest programa últimament, des que Tele 5, la propietària de Cuatro, ha fet prémer l'accelerador de la truculència. Mentre Sergio, en els seus atacs d'ira, feia volar cendrers, trencava portes, estampava contra el terra tot el que enxampava, i literalment acollonia la seva família, García Aguado va assajar sobre ell una teràpia innovadora: presentar-li Pablo Motos. O sigui, un exercici d'aprofitament per partida doble: demostrar que Hermano mayor és el remei ideal per a casos molt bèsties, i de passada fer publicitat per a El hormiguero. I efectivament, al final -com és habitual-, ens van ensenyar que la fera s'havia amansit, i que en aquella família desballestada la felicitat havia renascut. Bé, tres setmanes després Sergio ha tornat a ser notícia: mentre li estava clavant una pallissa a la seva nòvia al mig del carrer, a Burjassot, va ser detingut per dos agents de la Policia Local -que també van ser agredits-, va ser emmanillat, conduït a les dependències policials i tancat, i pròximament, haurà de comparèixer davant el Jutjat de Violència de Gènere de Paterna. Home, els del programa Hermano mayor potser diran que és mala sort el que han tingut amb aquest noi. Però cal preguntar-se, una vegada més, si un programa de televisió d'aquestes característiques és el lloc ideal per tractar aquests casos. Pot ser ideal per guanyar audiència, això és indiscutible; sobretot si segueixen escollint nois i noies de gran violència i salvatgisme. Però això de la televisió entesa com a teràpia curativa, i com a substitutiva de centres mèdics, és una vergonyosa fal·làcia.
¿ON ÉS KARMELE? - Fa gairebé 15 dies que no apareix per Sálvame ni pel Deluxe. El mateix Jorge Javier va especular que podria estar negociant una entrevista en una altra cadena per explicar que no vol seguir a Tele 5. ¡Ah! Si això es confirma, potser sí que Karmele ha entrat en una bonica catarsi curativa.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Crisi ramadera Confirmat un nou cas de pesta porcina a Catalunya, que eleva a 27 el nombre de senglars infectats
- Relacions socials La soledat no desitjada per Nadal: «M’agradaria celebrar-ho amb els meus fills, però sembla que no existeixo per a ningú»
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Selectivitat Les proves d’accés a la universitat a Catalunya seran els dies 9, 10 i 11 de juny del 2026
