tu i jo som tres
Article de Ferran Monegal: 'La cabellera de La Sexta no té ondes'
En la bonica gala dels premis Ondas (Cuatro), prestigiosa fira de les vanitats televisives, hem vist que no li han donat ni un sol premi a cap programa de La Sexta. ¡Ah!, en un certamen tan equilibrat, sembla un desequilibri pintoresc. Premi per a Eva Hache (Cuatro), premi per a El internado (A-3 TV), premi per a Jesús Vázquez (que és una forma de premiar Tele 5, perquè és aquí on ha desenvolupat gairebé tota la seva carrera), premi per a Tengo una pregunta para usted (TVE), premi per a Polònia (TV- 3)... Fins i tot li van donar un premi a la Televisió de València. Tots merescudíssims. Tots fantàstics. Però a La Sexta, ni una onda per a la cabellera. Ni als de Sé lo que hicisteis... --programa revelació de la temporada--, ni al sàtir Wyoming; ni a Santiago Segura; ni al late night show de Buenafuente... ¡Ah!, quines coses que tenen els imperis multimèdia. Precisament mentre tenia lloc la gala, Eva Hache va trucar al seu competidor Buenafuente al seu propi programa de La Sexta. Una conversa telefònica en clau d'humor. "¡Estem a punt de recollir l'Ondas!", li deia ella, la mar de satisfeta i espumosa. I va afegir: "T'ho dic per si al- gú vol canviar de canal i veure'ns", i Buenafuente, com és natural, acceptava de bon grat la conya d'Eva. La conversa va finalitzar amb excel.lent bon rotllo, assegurant tots dos que entre ells no hi ha rivalitat, sinó companyerisme virtuós. I Eva va rematar amb aquest detall de bon gust: "Si no estiguéssim fent Noche Hache, a mi i a tot l'equip ens agradaria fer Buenafuente". Home, qui sap li la processó va per dins, però almenys aquestes aus nocturnes de la tele saben guardar les formes. Estan cada matinada, atents a l'audímetre, colze a colze, i no obstant mantenen entre ells un fairplay intel.ligent. No sembla que passi el mateix entre els imperis que sustenten aquestes dues criatures. S'hauria de meditar si aquesta absència d'ondes a la cabellera de La Sexta és fruit d'una justa observació sobre la seva graella o és la conseqüència d'una ferotge repre- sàlia per aquesta tremenda guerra del futbol que, lluny d'amainar, s'intensifica dia a dia. En efecte, continuen plovent canonades contundents. Fins a TV-3 arriba la metralla. Contra tot pronòstic, el pacte, l'acord, està trigant més del que hauria de trigar.
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Al Besòs i el Maresme Calor, por i avaries constants en un bloc de pisos públics de Barcelona: «Tenim una desprotecció total»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Previsió meteorològica El fum dels incendis condiciona el temps a Catalunya i accelera la baixada de les temperatures
- Trump ofereix garanties de seguretat a Kíiv si obté un acord de pau amb Rússia
- Marcus Rashford: "La meva raó principal és guanyar. I per jugar millor necessito ser feliç"
- Alcaraz alça el títol a Cincinnati gràcies a la retirada de Sinner en el primer set
- Dr. Jekyll & Mr. Flick
- Les seccions del Barça es veuen afectades pel ‘fair play’