Secció recomanada per

NOVETATS APP

WhatsApp estrena una funció que permet autodestruir missatges

Si l'usuari no vol conservar la conversa, aquesta s'eliminarà passats set dies

zentauroepp50673774 file photo  a man poses with a smartphone in front of displa201105163405

zentauroepp50673774 file photo a man poses with a smartphone in front of displa201105163405 / Dado Ruvic

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’aplicació de missatgeria instantània WhatsApp ha introduït com a novetat la possibilitat d’enviar missatges i que més tard desapareguin. Un servei amb el qual l’aplicació, propietat de Facebook, eleva les apostes per competir amb la xarxa social Snapchat.

La nova funcionalitat que aporta WhatsApp, una ‘app’ utilitzada per més de dos mil milions de persones arreu del món, permetrà als usuaris optar per conservar els missatges que enviïn o que aquests s’autodestrueixin al cap de set dies.

Missatges temporals a WhatsApp

Tal com s’explica en el blog de l’aplicació, «avui dia, els missatges de WhatsApp sovint es mantenen als nostres telèfons. Tot i que és genial poder conservar els records d’amics i familiars, la major part del que enviem no té motius per ser etern». És per això que l’empresa pretén que les converses a través del servei de missatgeria siguin ben paregudes a les converses cara a cara.

A l’activar l’opció en un xat, els missatges nous enviats desapareixeran després de set dies, cosa que «ajudarà que la conversa sigui més lleugera i privada».

Notícies relacionades

Una funció que estarà disponible tant en el xat individual, en què qualsevol de les dues persones pot activar o desactivar els missatges temporals, i en els grups, en què únicament els administradors tindran el control de la permanència dels missatges.

Facebook, a la cua de les ‘apps’

La companyia Facebook, que ja havia introduït aquesta opció en la seva plataforma Messenger, presenta aquesta nova mesura en moments en què l’empresa perd terreny entre el públic més jove davant rivals com Snapchat i TikTok, fins i tot malgrat que Instagram, també propietat de Facebook, continuï creixent entre la joventut.