Alerta de Mossos
Una estafa utilitza la marca Lidl
Aquest nou 'phishing' demana a l'usuari les seves dades a través d'una falsa enquesta de la cadena de supermercats

TO GO WITH AFP-STORY SWEDEN-ECONOMY-RETAIL /
Els Mossos alerten a través de les xarxes socials d’un nou cas de 'phishing', és a dir, una estafa que té per objectiu principal obtenir la nostra informació personal o de contacte, com contrasenyes a comptes, informació bancària, números de seguretat social i un llarg etcètera per accedir als nostres comptes o suplantar-nos. En aquest últim cas detectat es tracta d’una suposada enquesta de Lidl que informa que ha sigut seleccionat per una "recompensa exclusiva": una vegada l’usuari introdueix les seves dades, aquestes són utilitzades per inscriure la víctima en serveis de pagament ‘premium’. Així que una vegada més, la policia adverteix que no piquis.
VIGILA @lidlespana no ha fet cap enquesta. Es tracta d'una #phishing per aconseguir les teves dades i inscriure’t en serveis de pagament premium pic.twitter.com/miToZGkqMQ
— Mossos (@mossos) 16 de marzo de 2019
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán