LLANÇAMENT
PlayStation Classic, la consola retro de Sony, a la venda al desembre
Comptarà amb 20 jocs precarregats
Sony s’apunta a la moda de les consoles retro (mini) i llançarà al desembre PlayStation Classic. Com no podia ser d’una altra manera, serà una versió mini de la mítica consola de la companyia japonesa, que comptarà amb 20 jocs precarregats.
La nova consola imitarà l’aspecte de la PlayStation original (va sortir al Japó el 3 de desembre de 1994). En aquest cas, serà lògicament més petita: un 45% més petita en els laterals i un 80% en volum que la consola original.
La consola anirà precarregada amb 20 títols mítics, entre ells Final Fantasy VII, Jumping Flash!, R4 Ridge Racer Type 4, Tekken 3 i Wild Arms. "PlayStation Classic és perfecta per als fans de PlayStation més nostàlgics que van disfrutar jugant amb la PlayStation original, així com per a nous jugadors de PlayStation que vulguin viure l’experiència dels jocs de PlayStation clàssics dels 90", ha destacat l’empresa en una nota.
La consola inclourà un cable HDMI per connectar-la a la pantalla externa. També inclourà dos comandaments.
Preu i llançament de PlayStation Classic
Notícies relacionadesLa nova Playstation Classic arribarà a Espanya el 2 de desembre, i el seu preu serà de 99,99 euros.
Sony seguirà així la línia de Nintendo, que ha aconseguit un gran èxit amb el llançament de la SuperNintendo Classic Mini i la NES mini.
- Temps Inundacions a Catalunya: la tempesta deixa arbres caiguts i carreteres tallades
- Problemàtica creixent Educadors de l’entorn del Màgic de Badalona: «Veiem actituds violentes en els nois i no hi ha on atendre’ls»
- Conde del asalto Macropersecució a Montjuïc, per Miqui Otero
- Desfasament total L’Hotel Ritz crida l’atenció als convidats del casament de Matamoros: el motiu
- Sabotatge en plena guerra Els Estats Units sabien que Ucraïna atacaria els gasoductes Nord Stream, segons ‘The Washington Post’
- Conflicte armat a l’est d’Europa Guerra Rússia - Ucraïna: última hora de la invasió de Putin, en directe
- Laura Borràs assegura que no demanarà la prestació d’expresidenta del Parlament
- Vaticà El Papa ingressa a l’hospital per ser operat d’una obstrucció intestinal
- Educació a Catalunya Novetat Selectivitat 2023: un codi de conducta per prevenir qualsevol forma d’assetjament
- Recompte electoral Colau no presentarà més recursos i dona per definitiu el resultat de les municipals