Presentada una campanya que reclama que Linkedin tingui versió en català
La Fundació puntCAT demana a la xarxa social més important vinculada als negocis que reconegui un idioma amb més parlants que altres que sí que incorpora
Aquest dimarts s'ha presentat la campanya "Linkedin en català" que reclama que aquesta xarxa social vinculada al món professional tingui la seva versió en català. La campanya, impulsada per la Fundació puntCAT, demana que Linkedin, que està disponible en 42 llengües, incorpori també el català.
Amb més de 10 milions de parlants, el català és un dels idiomes més utilitzats en el món dels negocis, com explica un vídeo de la campanya de "Linkedin en català". El vídeo també comenta la importància del català a internet i que té més parlants que altres idiomes que Linkedin sí que reconeix, com el noruec o el danès.
Al vídeo publicat aquest matí, que està en anglès i subtitulat en català, també s'explica que altres grans empreses ja han incorporat el català i que l'han introduït a les seves pàgines web. Sis de les set xarxes socials més utilitzades ja tenen versió en català.
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Tribunals Multa milionària a Espanya per incomplir la normativa europea de conciliació familiar i laboral
- Pronòstic actualitzat L’onada de calor durarà més del previst: arrencarà diumenge i es prolongarà fins com a mínim dijous
- ¿Error o omissió?
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia