Presentada una campanya que reclama que Linkedin tingui versió en català

La Fundació puntCAT demana a la xarxa social més important vinculada als negocis que reconegui un idioma amb més parlants que altres que sí que incorpora

Vídeo de la campanya que reclama Linkedin en català. / periodico

1
Es llegeix en minuts

Aquest dimarts s'ha presentat la campanya "Linkedin en català" que reclama que aquesta xarxa social vinculada al món professional tingui la seva versió en català. La campanya, impulsada per la Fundació puntCAT, demana que Linkedin, que està disponible en 42 llengües, incorpori també el català.

Notícies relacionades

Amb més de 10 milions de parlants, el català és un dels idiomes més utilitzats en el món dels negocis, com explica un vídeo de la campanya de "Linkedin en català". El vídeo també comenta la importància del català a internet i que té més parlants que altres idiomes que Linkedin sí que reconeix, com el noruec o el danès. 

Al vídeo publicat aquest matí, que està en anglès i subtitulat en català, també s'explica que altres grans empreses ja han incorporat el català i que l'han introduït a les seves pàgines web. Sis de les set xarxes socials més utilitzades ja tenen versió en català.