PRESENTACIÓ
Apple busca recuperar el tron de la innovació amb l'iPhone 6
El nou mòbil prestarà especial atenció a la salut dels usuaris
Apple va marcar un abans i un després en el món de la tecnologia de consum en diverses ocasions: des de l'iPod (la revolució dels mp3) a l'iPad (avui ja sinònim de tauleta), sense oblidar l'iPhone. Ara, la firma de la poma busca de nou ocupar el tron de la innovació amb el nou iPhone 6, que per primera vegada arribarà en dues mides de pantalla i que buscarà donar un cop sobre la taula davant els seus competidors, que s'han acostat més que mai als últims 'smartphones' de la firma fundada per Steve Jobs.
Companyies com Samsung, Sony o LG, entre altres, no l'hi estan posant fàcil a Apple. Encara que els productes de la firma de la poma no busca ni de bon tros ser els més venuts ni tenir més quota (ells només juguen la lliga dels telèfons de gamma alta), bé és cert que amb la versió ‘light’ dels seus telèfons iPhone 5C i 5S (presentats ara fa un any) no va acabar de convèncer quant a innovació.
Ara, la firma de Tim Cook té una bona oportunitat per reivindicar-se. Fans i clients no els faltarà, i per a ells llançarà l'iPhone en dues mides de pantalla: 4,7 i 5,5 polzades. Seran més grans però més fins, amb millor processador, millor pantalla i millor bateria. Sense oblidar un estilitzat disseny. Tota la carn sobre la taula per reconquistar el seu lloc. A més, podria portar xip NFC, cosa que donaria no sols un impuls al telèfon, sinó que revolucionaria (ara sí) el pagament als comerços amb el mòbil. Això sí, sembla que la novetat tindrà un preu: pujaran uns 50 euros respecte del preu de llançament dels anteriors mòbils (a partir de 750 euros).
Altres cartes
Notícies relacionadesPerò més enllà de les característiques tècniques dels nous telèfons, Apple jugarà una altra carta, la de la salut. Ja en la presentació de juny, el Healthkit (app que registra les dades sanitàries dels usuaris) va ocupar bona part dels titulars. Ara s'integrarà al màxim al telèfon i, potser, en altres 'wearables' (l'esperat rellotge) que la companyia de Cuportino podria presentar.
A les 19.00 hores (hora a Espanya), quan Apple portarà a terme la presentació, es resoldran tots els dubtes.
- Pensions Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Els 10 vestits més bonics (i memorables) de la història de la Met Gala
- Selecció 10 pel·lícules d’estrena en plataformes que no et pots perdre al maig
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Tiktok Un cuiner xinès destapa quin és el client més rendible en un bufet i el que menys
- Futbol El polèmic raper Travis Scott estamparà el seu logo a la samarreta del Barça
- Canvi inesperat en la guerra comercial: la Xina cedeix i ara vol negociar amb Trump
- Mossos i Policia Nacional Detingudes tres persones a Castelldefels i Montcada per enaltiment del terrorisme gihadista