LLANÇAMENTS D'APPLE
L'iPhone 6 arribarà la tercera setmana de setembre
Les primeres informacions indiquen que n'hi haurà dues versions, amb pantalles de 4,7 i 5,5 polzades
L’iPhone 6, en una imatge difosa per la web Mashable.com.
El proper model de telèfon d'Apple, l'iPhone 6, arribarà als mercats a partir del mes de setembre, segons informa el portal de notícies xinès Tencent Digital News, que cita fonts internes de l'empresa de la poma.
La companyia alemanya Deutsche Telekom ha ratificat que serà la tercera setmana de setembre, i ha comunicat suposadament a alguns clients preferents que el dia 19 és la data per renovar l'iPhone.
Les previsions apunten que podrien llançar-se dos models de diferents mides de pantalla, un de 4,7 i un altre de 5,5 polzades i amb capacitats de 32 GB i superiors; això significarà abandonar els 16 GB de les sèries bàsiques del terminal.
El més desitjat
Notícies relacionadesUna enquesta feta a més de 4.000 persones per la firma d'inversions RBC Capital Market posa de manifest que la meitat dels usuaris que pensen a comprar-se un dispositiu nou consideren adquirir un iPhone.
Una altra dada significativa és que el 35% dels consumidors que no posseeixen un iPhone se'n comprarien un si Apple augmentés la mida de la pantalla.
- Per obres Tancarà durant un any el passadís que connecta l'L1 i l'L5 a plaça de Sants
- En pressó preventiva Mor als 32 anys la ‘influencer’ Klaudia Zakrzewska després de ser atropellada per la cantant Gabrielle Carrington
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg: "En lloc d'anar tota l'estona a la mateixa intensitat, fes tres minuts a ritme ràpid i tres minuts a ritme tranquil"
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez acaba magistralment, a Jerez, amb el domini de Bezzecchi
- Ensurt a l’Àfrica Una dotzena de programadors musicals espanyols confinats en un hotel de Mali arran d’una onada d’atacs i explosions
