ANUNCI DEL DEPARTAMENT DE JUSTÍCIA

EUA confisca el domini rojadirecta.org, un dels més usats per veure futbol a internet

Washington al·lega que viola les lleis que prohibeixen la distribució de materials amb drets de propietat intel·lectual

Missatge de les autoritats dels EUA a la web rojadirecta.org.

Missatge de les autoritats dels EUA a la web rojadirecta.org.

1
Es llegeix en minuts

El Govern dels Estats Units ha confiscat el dominirojadirecta.orgd'internet, un dels més populars per veure partits de futbol per internet, perquè viola les lleis que prohibeixen la distribució de materials amb drets de propietat intel·lectual. No obstant, el dominirojadirecta.comsegueix accessible fins ara.

Un anunci del Departament de Justícia i el Centre de Coordinació Nacional de Drets de Propietat Intel·lectual indica que la pàgina rojadirecta.org ha estat clausurada per "reproduir o distribuir material amb copyright sense autorització dels propietaris dels drets d'autor".

Fins a cinc anys de presó

Notícies relacionades

Afegeix que "el domini ha sigut confiscat per l'Agència d'Immigració i Duanes en compliment d'una ordre obtinguda per la Fiscalia Federal del Districte Sud de Nova York". La notificació fa referència a les seccions del codi que estipulen que és il·legal la reproducció o distribució sense autorització de materials, com pel·lícules, música, programes o jocs de computadora sobre els quals hi hagi drets de propietat intel·lectual.

Així mateix adverteix que "els que incorrin en aquest delicte per primera vegada i siguin condemnats per violació de les lleis de propietat intel·lectual, encaren fins a cinc anys de presó federal, pagament de restitució, incautació i multes".