SERVIDORS CAIGUTS
Grups organitzats bloquegen la web del Congrés per protestar per la llei Sinde
L'atac, que ahir va tombar les pàgines del PSOE i el PP, critica que el Govern pugui tancar una pàgina d'internet per via administrativa
La pàgina web del Congrés dels Diputats està bloquejada aquest matí, a causa d'un atac massiu orquestrat que protesta així per la imminent aprovació a la Cambra Baixa de l'anomenada llei Sinde, que permetrà al Govern bloquejar pàgines web.
L'atac, orquestrat pel grup Anonymous, és tècnicament un atac de denegació de servei (DDOS), que consisteix a coordinar el màxim nombre possible de màquines perquè intentin accedir de manera automàtica a una pàgina fins que col·lapsen el servidor.
Notícies relacionadesEl DDOS ja ha bloquejat la pàgina del Congrés, segons admeten els responsables de la pàgina. També hi ha problemes per accedir a la SGAE.
Per expressar el seu rebuig, diversos grups han convocat diverses protestes a través de la xarxa, i ahir mateix van aconseguir bloquejar les pàgines web de diversos partits, entre els quals el PSOE i el PP, mentre que avui dirigeixen els atacs a la del Congrés dels Diputats.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Mor Margot Friedländer, supervivent de l’Holocaust
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’