El Periódico de Tarragona
Economia
El Port de Tarragona reprèn les obres de la rotonda d'accés a la ZAL per la C-21-B
Les obres compten amb una inversió de 3,5 milions d'euros i estan licitades per la Generalitat
La Zona d'Activitats Logístiques (ZAL) del Port de Tarragona ha reprès aquesta setmana els treballs de l'últim dels accessos previstos al recinte, la rotonda que enllaça amb l'autovia C-31-B, l'autovia entre Tarragona i Salou, a l'altura de les instal·lacions de Dow, informa la infraestructura portuària en un comunicat aquest dijous.
Les obres, que suposen una inversió de 3,5 milions d'euros, estan licitades per Infraestructures CAT (Generalitat), que és la titular de la via afectada, són finançades per l'Autoritat Portuària i les executa l'empresa Tecnologia de Firmes.
Amb aquesta rotonda, "la ZAL augmentarà la seva connectivitat amb la xarxa de carreteres i sumarà un accés alternatiu des de la part nord del recinte" i es preveu que els treballs finalitzin durant el primer semestre de 2027.
Notícies relacionadesLa nova rotonda tindrà un diàmetre exterior de 96 metres i s'ubicarà a l'encreuament entre la C-31B, la TV-3146 i el nou accés a la ZAL, facilitant d'aquesta manera l'entrada de tota mena de vehicles, especialment camions, cap a les empreses logístiques que en un futur s'implantaran a la zona.
A més, també es construiran els ramals de connexió de la rotonda amb les vies, així com tasques complementàries com la creació dels elements de drenatge, senyalització, balisament i enllumenat.
- Tim Spector, metge i divulgador especialitzat en microbiota intestinal: "El cafè del matí pot cuidar la salut intestinal i el benestar general"
- Anagennisi Tour Aarón Martínez, l’adolescent que fa art amb un boli Bic, estrena la seva primera exposició
- Oposicions Ho diu el BOE: per a aquestes oposicions amb sous de 1.500 euros només demanen l’ESO
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Venerar la Moreneta Com serà la visita del Papa a Montserrat: proximitat amb els fidels en el camí a la basílica
