El Periódico de Tarragona
Nuclear
Una central nuclear de Tarragona notifica una anomalia "sense impacte al medi ambient"
Segons la central nuclear, la incidència s'ha produït en una prova d'accionament de la vàlvula d'admissió de vapor
La central nuclear Vandellós II ha notificat aquest divendres al Consell de Seguretat Nuclear (CSN) que en una prova d'accionament de la vàlvula d'admissió de vapor de la turbobomba d'aigua d'alimentació auxiliar aquesta no s'obria completament.
Segons l'Associació Nuclear Ascó-Vandellós II (ANAV), l'equip tècnic de la instal·lació ha intervingut en la vàlvula per a restablir el seu funcionament. "No obstant això, en haver-hi la possibilitat que, amb la informació disponible, aquest comportament anòmal hagi pogut ser present un temps superior a les 72 hores establertes per les especificacions tècniques de funcionament, es procedeix a la preceptiva notificació", afegeix ANAV.
La planta continua operant amb normalitat, al 100% de potència i, segons ANAV, aquesta incidència no ha tingut impacte en els treballadors, el públic i el medi ambient.
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Senglars Pots emmalaltir de pesta porcina per menjar carn de porc o embotit? Tot sobre el brot que alerta el món
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
