El Periódico de Tarragona
Terres de l'Ebre
L'exalcalde de Sant Jaume d'Enveja, Joan Castor Gonell, serà nomenat nou delegat del Govern a les Terres de l'Ebre
El càrrec socialista és actualment regidor i president del grup del PSC a la Diputació de Tarragona
RELLEUS | Santiago Castellà serà el nou president de l'Autoritat Portuària de Tarragona
NOU GOVERN | Tarragona s'acomiada del conseller Berni Álvarez: "És un orgull tenir un tarragoní a la Generalitat"
Joan Castor Gonell serà el nou delegat del Govern a les Terres de lEbre.
L'exalcalde de Sant Jaume d'Enveja i actual president del grup del PSC a la Diputació de Tarragona, Joan Castor Gonell, serà nomenat nou delegat del Govern a les Terres de l'Ebre. Fonts socialistes han confirmat el nom de Gonell per al càrrec, un dels homes forts del partit al territori que més havia sonat a les travesses de les últimes setmanes. Alcalde de Sant Jaume d'Enveja durant 20 anys, entre el 2003 i el 2023, actualment és regidor a l'oposició i diputat provincial. També va presidir el Consell Comarcal del Montsià entre el 2009 i el 2011. Quan es faci efectiu el seu nomenament, Gonell substituirà com a delegat del Govern l'alcalde d'Amposta, Adam Tomàs, nomenat el 18 de juny passat arran l'elecció d'Albert Salvadó com a diputat.
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Protecció Civil activa el pla Neucat i demana avançar la tornada a casa
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- LLEURE Els clubs socials només per a dones s’obren pas a BCN
- Tragèdia als Alps Última hora de l’incendi al bar Le Constellation a l’estació d’esquí suïssa de Crans-Montana: 40 morts i 119 ferits, la majoria greus
- Denúncia Nel González, Salud Mental España: "Les contencions es fan per falta de recursos, falta de voluntat i una cultura sanitària del passat"
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- La crisi fa pujar la pressió sobre el Govern i la pugna amb el PP i Vox
- Perfil L’‘elegida’ per Trump per liderar la transició que insinua rebel·lar-se
