Desapareguts
Trobats morts els dos joves arrossegats pel riu Segre a Camarasa (Lleida)
Els amics van donar l’alerta del succés ahir a la nit

Buscan a dos personas desaparecidas en la zona de baños de Camarasa
Efectius dels Bombers de la Generalitat i dels Mossos d’Esquadra han localitzat el cos sense vida del segon jove de 20 anys que havia desaparegut aquest dilluns en una zona de bany del riu Segre a Camarasa (Lleida). Finalment, cap dels joves buscats des d’ahir a la tarda han sigut trobats amb vida.
Els bombers han informat aquest dimarts que van rebre l’avís a les 20.39 hores d’aquest dilluns i van activar una trentena d’efectius amb 18 dotacions amb un helicòpter, embarcacions i drons, mentre que els Mossos van desplaçar la unitat subaquàtica i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va enviar dues ambulàncies.
Notícies relacionadesEls Bombers van rescatar dos joves més que s’havien llançat a l’aigua per rescatar els banyistes, però van quedar atrapats a la vora dreta del riu, i que van ser atesos pels serveis sanitaris. Els primers indicis apunten que van ser arrossegats pel corrent.
A primera hora del matí, els efectius de la recerca han localitzat el cos sense vida del primer jove.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Compareixença per la corrupció al PSOE Illa rebutja qualsevol vinculació amb el cas Cerdán i promet una nova llei d'alertadors per a aquest any
- MALALTIES Llum verda a l’ajuda directa per garantir cures professionals 24 hores pacients amb ELA en fase avançada
- Tribunals Un jutge ordena desnonar el pis de la Fundació Montserrat Caballé per impagament del lloguer
- Reconeixement La Unesco selecciona Barcelona com a capital mundial de l’arquitectura per al 2026
- Estudi científic Catalunya va ser l’últim paradís europeu dels dinosaures carnívors just abans de la seva extinció