Pena a Badia
Assassinen a trets un xef mallorquí i la seva dona al Brasil
La policia treballa amb la hipòtesi d’un assassinat per robatori, però no descarta altres línies d’investigació
El xef mallorquí David Peregrina Capó, de 53 anys, i la seva dona, la brasilera Érica da Silva Santos, de 38 anys, van ser trobats morts amb ferides de bala, aquest divendres, 24 de novembre, a Porto Seguro, al sud de Bahia (Brasil). Els cadàvers eren al restaurant de la parella, a la vora del riu Buranhém, a l’illa Pau do Macaco. La policia treballa amb la hipòtesi d’un assassinat per robatori, però no descarta altres línies d’investigació, avança otempo.com.br.
El restaurant Os Ribeirinhos és a la ruta gastronòmica bahiana Ilha dos Ribeirinhos i la parella era molt coneguda a la regió, que és turística. Els cossos van ser enterrats a la Cambra Municipal d’Itagimirim, ciutat natal de Da Silva, a 100 quilòmetres de Porto Seguro.
Segons la Policia Civil, el cos de Peregrina va ser trobat a la cuina del restaurant. El de la dona es trobava a la zona externa del lloc, pròxim a la vora del riu. Els veïns van trucar a la Policia Militar. La Direcció Tècnica de Policia (DPT) d’Eunápolis, ciutat pròxima, va acudir al lloc per fer les investigacions.
Notícies relacionadesSegons pèrits, quan el seu marit va ser atacat a la planta baixa, Da Silva es trobava a l’últim pis, probablement fent-se una dutxa. Ella hauria intentat escapar saltant enfora, on va ser atrapada per trets. Ella va rebre un tret al cap, mentre que Pelegrina en va rebre un al costat del pit i a l’esquena.
Pelegrina va néixer a Mallorca. La parella assistia sovint a esdeveniments i festivals gastronòmics.
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Catalunya Parcs temàtics de por i monuments encantats: on celebrar Halloween
- El PSOE ignora l’origen dels 181.150 euros que va avançar la trama Koldo
- Joan Carles I defensa la seva "herència" democràtica i vol tornar a Espanya
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- Segueixin atents a les pantalles
