Registres en marxa
Macrooperació policial, FBI inclòs, contra una màfia internacional que assaltava pisos a l’àrea de Barcelona
Els Mossos d’Esquadra, en col·laboració amb la Policia Nacional, la Interpol i l’FBI, ha iniciat aquest dimarts a la matinada un macrooperatiu per desmantellar una organització internacional que estava especialitzada en robatoris amb força en domicilis i en el blanqueig de capitals. Segons han comunicat els Mossos a les xarxes socials, l’activitat de la banda tenia l’epicentre a l’àrea metropolitana de Barcelona.
Els agents estan practicant entrades i registres en diferents localitats de l’àrea de la capital, entre les quals la mateixa Barcelona, Cornellà de Llobregat i Badalona.
Participen en l’operatiu uns 350 agents dels Mossos, entre investigadors, agents de l’ARRO, la Brimo, els Tedax i membres de la unitat canina.
Notícies relacionadesFonts pròximes a l’operatiu asseguren que s’esperen diverses detencions.
La investigació es troba sota secret sumarial.
- Aeroport del Prat Aterra d’emergència un avió a Barcelona per donar assistència mèdica a un passatger
- Crònica rosa Futbol i amor: el partit de la premsa rosa
- Ciència Albirat per primera vegada un diable negre viu a la superfície del mar
- Educació a Catalunya «Sense uns continguts ben assentats és impossible ser competent»: els docents assenyalen les esquerdes dels nous currículums
- Immoble L’arribada d’AstraZeneca posarà en marxa l’edifici Estel a la primavera