Registres en marxa
Macrooperació policial, FBI inclòs, contra una màfia internacional que assaltava pisos a l’àrea de Barcelona
Els Mossos d’Esquadra, en col·laboració amb la Policia Nacional, la Interpol i l’FBI, ha iniciat aquest dimarts a la matinada un macrooperatiu per desmantellar una organització internacional que estava especialitzada en robatoris amb força en domicilis i en el blanqueig de capitals. Segons han comunicat els Mossos a les xarxes socials, l’activitat de la banda tenia l’epicentre a l’àrea metropolitana de Barcelona.
Els agents estan practicant entrades i registres en diferents localitats de l’àrea de la capital, entre les quals la mateixa Barcelona, Cornellà de Llobregat i Badalona.
Participen en l’operatiu uns 350 agents dels Mossos, entre investigadors, agents de l’ARRO, la Brimo, els Tedax i membres de la unitat canina.
Notícies relacionadesFonts pròximes a l’operatiu asseguren que s’esperen diverses detencions.
La investigació es troba sota secret sumarial.
- Selectivitat La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb un descens de notes i aprovats
- Apunt Parlem de ‘Huijsenbauer’
- Les tres millors puntuacions
- Tempesta judicial i política Pardo de Vera va adjudicar a dit 605.000 € a una empresa vinculada a la trama Cerdán
- En el ple El TC declara constitucional l’amnistia del procés amb els vots de la majoria progressista
- Dones La calor extrema agreuja els fogots de la menopausa: més de 12 cops al dia i durant 6 minuts
- Tribunals La jutgessa del 'cas Negreira' acorda citar a declarar com a testimonis Laporta, Luis Enrique i Valverde
- FUTBOL Joan Garcia sobre la seva arribada al Barça: «Tenia sentiments una miqueta estranys, però tinc molt clar que era el pas a fer»
- Maltractament a gent gran La Fiscalia de Barcelona investiga una vintena de cuidadores i familiars per abús econòmic d’avis
- UN ASSAIG CLÍNIC Un virus modificat, la nova esperança contra un dels tumors cerebrals malignes més freqüents en nens