Accident
Dos morts a l’estavellar-se una avioneta a Almeria
Els morts són els dos tripulants de l’aparell, que pertanyia a una escola de vol de Màlaga i es dirigia a València
Dues persones han mort en un accident d’avioneta ocorregut aquest dimecres de matinada al municipi de Níjar (Almeria).
El telèfon 112 ha informat que ha rebut, sobre les 00.30 hores, una trucada de l’aeroport de València en la qual s’indicava que s’havia perdut el contacte amb una avioneta a la zona d’El Cerro del Fraile, al Cabo de Gata, a la província d’Almeria.
Segons indicaven, l’aparell pertanyia a una escola de vol de Màlaga, anava amb destí a València i hi viatjaven dos ocupants.
Notícies relacionadesLa sala del 112 ha avisat els Bombers d’Almeria, el Centre d’Emergències Sanitàries (CES) 061, la policia local, la Guàrdia Civil, la Policia Nacional i la seva unitat adscrita a la comunitat, Infoca, el Centre de Control de Trànsit Aeri, el de Coordinació i Rescat, Protecció Civil de Níjar, Salvament Marítim, l’aeroport d’Almeria i la Subdelegació del Govern a Almeria.
Fonts dels bombers han confirmat al 112 la troballa de dues persones mortes en una zona de difícil accés al paratge del Cerro del Fraile.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE