Accident
Dos morts a l’estavellar-se una avioneta a Almeria
Els morts són els dos tripulants de l’aparell, que pertanyia a una escola de vol de Màlaga i es dirigia a València
Dues persones han mort en un accident d’avioneta ocorregut aquest dimecres de matinada al municipi de Níjar (Almeria).
El telèfon 112 ha informat que ha rebut, sobre les 00.30 hores, una trucada de l’aeroport de València en la qual s’indicava que s’havia perdut el contacte amb una avioneta a la zona d’El Cerro del Fraile, al Cabo de Gata, a la província d’Almeria.
Segons indicaven, l’aparell pertanyia a una escola de vol de Màlaga, anava amb destí a València i hi viatjaven dos ocupants.
Notícies relacionadesLa sala del 112 ha avisat els Bombers d’Almeria, el Centre d’Emergències Sanitàries (CES) 061, la policia local, la Guàrdia Civil, la Policia Nacional i la seva unitat adscrita a la comunitat, Infoca, el Centre de Control de Trànsit Aeri, el de Coordinació i Rescat, Protecció Civil de Níjar, Salvament Marítim, l’aeroport d’Almeria i la Subdelegació del Govern a Almeria.
Fonts dels bombers han confirmat al 112 la troballa de dues persones mortes en una zona de difícil accés al paratge del Cerro del Fraile.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Sistema sanitari Catalunya congela l'ampliació dels cribratges de càncer per falta de pressupostos i professionals
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sistema sanitari El càncer de còlon en homes de 20 a 29 anys augmenta un 14% a l’any a Espanya
- Material de construcció Catalunya crea un ‘hub’ per construir edificis amb la fusta obtinguda després de la gestió forestal
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Celebrem la vida
- Ruta Girona culmina les fires
- Balanç del Departament Els canvis en la matriculació a l’FP a Catalunya funcionen: l’alumnat perdut en el camí abans de començar es redueix al 2,4%
- Ocupació Amazon planteja un ERO per a 1.200 treballadors de les seves oficines corporatives de Madrid i Barcelona
 
	