Tragèdia a Múrcia
Els familiars de les víctimes de l’incendi de Múrcia començaran a rebre les restes des d’aquest dijous
Ja han declarat 19 testimonis en relació amb l’incendi a les discoteques d’Atalayas

El Grup d’Homicidis de la Prefectura Superior de Policia de Múrcia ha pres, fins al moment, declaració a 19 testimonis en relació amb l’incendi a les discoteques d’Atalayas, en el qual van morir 13 persones i 24 més van resultar ferides, segons han informat fonts d’aquest cos.
Després de concloure’s ahir la identificació dels tretze morts en l’incendi de les discoteques Teatre i Fonda Milagros, està previst que al llarg del dia d’avui els familiars de les víctimes, de nacionalitats nicaragüenca, colombiana i equatoriana, puguin rebre les restes dels seus éssers estimats, ja que les autòpsies s’havien realitzat ja.
Mentrestant, la Brigada Provincial de la Policia Científica de la Policia Nacional continua amb els treballs d’inspecció ocular per aclarir l’origen i les causes del foc que, segons diversos testimonis, va poder començar als tubs d’aire condicionat.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols