Delictes
Detingut un sacerdot a Màlaga per agredir sexualment diverses dones que sedava i gravava
Les víctimes, que no eren conscients d’haver patit cap delicte sexual, pertanyien al seu cercle d’amistats i van ser agredides en diferents anys i localitats
Agents de la Policia Nacional han detingut a la localitat malaguenya de Vélez-Málaga un sacerdot que, presumptament, va agredir sexualment diverses dones que sedava i gravava. Fins al moment han sigut identificades cinc dones, però els investigadors no descarten l’aparició de noves víctimes.
Les dones, pertanyents al seu cercle d’amistats, van ser agredides en diferents anys i localitats i no eren conscients d’haver patit cap delicte sexual, han informat des de la comissaria provincial. Al detingut, que ha ingressat a la presó, se li atribueixen quatre agressions sexuals i cinc delictes contra la intimitat.
La investigació es va iniciar el mes d’agost passat. Una dona va denunciar en la Unitat de Família i Atenció a la Dona (UFAM) de Melilla que havia localitzat al domicili que compartia amb la seva parella sentimental un disc dur que contenia fotografies i vídeos en els quals apareixien diverses dones seminues, adormides o sota els efectes d’algun sedant i a les quals un home feia tota mena de pràctiques sexuals.
Davant la possibilitat que tals actes sexuals no fossin consentits, la denunciant va fer una còpia del disc i va acudir a comissaria per posar-ho en coneixement dels agents, ha indicat la Policia Nacional en un comunicat. A partir d’aquí es va iniciar una investigació en col·laboració amb investigadors de la UFAM central.
Després de l’anàlisi exhaustiva del material gràfic, els investigadors van observar que en alguns dels vídeos hi apareixia el detingut fent pràctiques sexuals sobre diferents dones en estat d’inconsciència, pràctiques que a més gravava. Els agents van aconseguir identificar cinc víctimes que van manifestar desconèixer l’existència de les gravacions i que no eren conscients d’haver sigut víctimes de cap delicte de naturalesa sexual.
Els agents van esbrinar que les agressions sexuals s’havien portat a terme de manera continuada en diferents anys i localitats, en ocasió de viatges de grups d’amics, entre els quals hi havia l’arrestat. Aquest , presumptament, subministrava a les víctimes algun tipus de substància que anul·lava el seu estat de consciència per poder portar a terme les agressions sexuals.
Notícies relacionadesAmb tota la informació recollida, els agents van establir un dispositiu entorn del seu domicili que va culminar amb la seva detenció. Seguidament, es va practicar una entrada i un registre on es va intervenir divers material tecnològic pendent d’anàlisi. Després de ser posat a disposició judicial, es va decretar el seu ingrés en presó preventiva.
La investigació continua oberta, ja que els investigadors consideren que hi podria haver noves víctimes a Melilla, Màlaga o Còrdova, llocs on l’arrestat ha residit.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"