Homicidi
Mata la seva tia i s’intenta treure la vida a Las Palmas de Gran Canària
La víctima va patir un apunyalament al domicili familiar | El presumpte autor es troba detingut a l’Hospital Insular

Un home de 58 anys ha matat la seva tia, de 85, i després ha intentat treure’s la vida al carrer Rafael Oramas, al barri de Pedro Hidalgo, a Las Palmas de Gran Canària, durant el matí d’aquest dilluns, 20 de març.
Una treballadora de la llar va ser la que va donar l’avís, al voltant de les 11.00 hores, perquè diferents efectius policials i d’emergència es desplacessin al lloc.
El presumpte autor segueix amb vida i es troba detingut a l’Hospital Universitari Insular de Gran Canària, atès pels serveis sanitaris.
- Sentència Clara Chía guanya la batalla judicial contra el paparazzi Jordi Martín i aconsegueix l’ordre d’allunyament
- Televisió La reina Letizia i la infanta Sofia visiten d’incògnit ‘El Hormiguero’ per conèixer el seu ídol
- Crisi hídrica a Catalunya Consum d’aigua desorbitat: 20 municipis catalans superen el límit permès en plena sequera
- Crisi hídrica Canvi de dinàmica als embassaments: del 25% al 27% de la seva capacitat en només 10 dies
- Els secrets de la investigació El laboratori de cocaïna més gran d’Europa es dirigia des de La Finca, on viuen famosos com Iker Casillas i Cristina Pedroche
- Sumar Un pacte sense amor
- Camí de les urnes Sumar i Podem firmen l’acord de coalició malgrat les tensions d’última hora
- Jorge Rey, el jove del ‘Filomena’, anuncia una novetat important en el seu compte
- Xarxes socials Rocío Carrasco traeix Jorge Javier i se’n va de festa amb una de les seves màximes enemigues
- L’espiral de la llibreta El segrest de l’atenció sostinguda