Crim
La parella de Juana Canal confessa que la va matar

L’home detingut per la desaparició de la seva parella, Juana Canal, el febrer del 2003 ha confessat als investigadors que la va matar, segons han informat a Efe fonts pròximes a la investigació.
Aquestes fonts han afegit que, després de la confessió, el detingut, J.P.R., serà traslladat a la zona de Navalacruz (Àvila) on han aparegut restes òssies de la desapareguda.
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- Empreses Nestlé anuncia l’eliminació de 16.000 llocs de treball a les seves fàbriques de tot el món
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024
- Insuficiències de la salut pública Les infermeres denuncien una manca greu de recursos a Urgències psiquiátriques de Vall d'Hebron
- TELEVISIÓ I MAS Males notícies: s’acosta Halloween
- Barcelona, protagonista Fry House: les ‘burgers’ japoneses d’un artista i un consultor
- Besalú, la joia medieval
- Cita amb història La fira més antiga de la Península té gust de formatge