Mort tràgica
Mor un nen de 2 anys després de caure des d’un novè pis a Sant Feliu de Llobregat
El petit no ha pogut superar les greus lesions causades per l’impacte
Un nen de 2 anys ha mort a Sant Feliu de Llobregat (Barcelona) després de caure des de la novena planta d’un edifici del barri de Can Calders.
El succés ha tingut lloc aquest dimecres al voltant de les 10.30 hores, quan el 112 ha rebut un avís en què s’informava que el petit s’havia precipitat des del balcó d’un immoble situat a l’esmentada barriada de la capital del Baix Llobregat. Fonts consultades per EL PERIÓDICO han explicat que el nen estava als braços d’una cuidadora.
Diverses dotacions dels equips d’emergència del SEM (Emergències Mèdiques), els Mossos d’Esquadra i la policia local es van traslladar fins al lloc dels fets. Així mateix, després de gairebé una hora de treballs de reanimació, van aconseguir estabilitzar la criatura i traslladar-la a l’uci de l’Hospital Sant Joan de Déu, on ha acabat morint.
Notícies relacionadesMembres del Centre d’Urgències i Emergències Socials de Barcelona (CUESB) han acompanyat en tot moment la mare del menor per donar-li suport psicològic.
L’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat ha decretat dos dies de dol oficial.
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Magnat de Silicon Valley Larry Ellison, l’oracle de Trump i «amo de tot» que somia controlar TikTok i els mitjans dels EUA
- Comunitat Valenciana La dimissió i un avanç electoral guanyen força en els dies més crítics de Mazón
- Observatori Social de l’Habitatge Prensa Ibérica-Santander Enquesta: El 78% dels catalans reclamen un acord sobre la llei del sòl que agilitzi la construcció de pisos
