Ingressada a la Vall d’Hebron
Manresa: una nena de 3 anys, molt greu després de caure d’un cinquè pis
Els Mossos descarten qualsevol indici d’intencionalitat i apunten a un accident

Una nena de 3 anys està en estat molt greu després de caure d’un cinquè pis a la carretera del Pont de Vilomara de Manresa (el Bages), segons han informat fonts policials.
Els Mossos van rebre l’avís al voltant de les 23 hores d’aquest dilluns.
Notícies relacionadesLa menor va ser traslladada en estat molt greu a l’ Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona.
La policia ha descartat qualsevol indici d’intencionalitat o de delicte i apunta a un fet accidental, del qual està investigant les circumstàncies.
Temes:
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos