Al carrer Lleida
Dos individus maten un home a punyalades a Barcelona i fugen
Els Mossos també investiguen una temptativa d’homicidi: una dona sense sostre ha sigut ruixada amb líquid inflamable a l’avinguda de Drassanes
Dues persones han matat aquesta nit a punyalades un home de 41 anys al carrer Lleida de Barcelona i posteriorment han fugit, segons ha informat el tinent d’alcalde de Seguretat, Albert Batlle.
En declaracions als periodistes, Batlle ha explicat que els Mossos d’Esquadra investiguen aquest succés, que ha ocorregut fora de l’àmbit de celebració de la revetlla a les platges de Barcelona.
Els fets, investigats pels Mossos d’Esquadra, s’han produït en unes escales a la part alta del carrer Lleida de Barcelona, a prop de la Ciutat del Teatre.
Notícies relacionadesDesprés d’apunyalar la víctima per motius que s’investiguen, les dues persona que han comès l’agressió s’han donat a la fuga, segons Batlle.
Els Mossos també investiguen una temptativa d’homicidi: una dona sense sostre ha sigut ruixada amb líquid inflamable a l’avinguda de Drassanes. La víctima ha patit cremades a la cara.
- L’Audiència manté pres el pare i deixa en llibertat la mare
- violència familiar El nadó maltractat no té cap malaltia que expliqui les lesions
- Investigació. Error mèdic A Sant Joan de Déu ja presentava una fissura anal
- Educació Comença el calendari de 17 dies de vagues en educació infantil
- avAnçAMENT L’ús del malbaratament alimentari, Tema del Diumenge
