Al carrer Lleida
Dos individus maten un home a punyalades a Barcelona i fugen
Els Mossos també investiguen una temptativa d’homicidi: una dona sense sostre ha sigut ruixada amb líquid inflamable a l’avinguda de Drassanes

Dues persones han matat aquesta nit a punyalades un home de 41 anys al carrer Lleida de Barcelona i posteriorment han fugit, segons ha informat el tinent d’alcalde de Seguretat, Albert Batlle.
En declaracions als periodistes, Batlle ha explicat que els Mossos d’Esquadra investiguen aquest succés, que ha ocorregut fora de l’àmbit de celebració de la revetlla a les platges de Barcelona.
Els fets, investigats pels Mossos d’Esquadra, s’han produït en unes escales a la part alta del carrer Lleida de Barcelona, a prop de la Ciutat del Teatre.
Notícies relacionadesDesprés d’apunyalar la víctima per motius que s’investiguen, les dues persona que han comès l’agressió s’han donat a la fuga, segons Batlle.
Els Mossos també investiguen una temptativa d’homicidi: una dona sense sostre ha sigut ruixada amb líquid inflamable a l’avinguda de Drassanes. La víctima ha patit cremades a la cara.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Víctima mortal Mor un auxiliar forestal que treballava en l’extinció de l’incendi de Paüls després de caure 20 metres
- Estiu de 2026 MediaMarkt ocuparà la gran botiga de FNAC al Triangle de plaça Catalunya
- Canvis després del congrés Lorena Roldán deixa el seu escó com a senadora i obre el ball de cadires al PP català
- Nova ordenació de jutjats Catalunya comptarà amb 109 unitats judicials noves, de les quals 34 són prioritàries
- En un informe El jutge rastreja el finançament del PSOE i requereix informació sobre les donacions d’Ábalos