Denúncia per desaparició
Un mes sense notícies del Bastian, un nen de 5 anys segrestat per la seva mare
La parella es va separar i la mare havia d’entregar-lo al pare el 6 de maig passat però no ho va fer i des d’aleshores tots dos es troben en parador desconegut

Un mes després de la desaparició a Barcelona de Bastian Riera Trindade, el pare continua sense tenir notícies del seu fill. L’home s’hauria ’haver reunit amb el menor de 5 anys el 6 de maig passat. Però la seva mare, de qui s’ha separat, no es va presentar per entregar-lo en compliment del règim de custòdia compartida. El pare, el 8 de maig, dos dies més tard, va acudir a una comissaria dels Mossos d’Esquadra per formalitzar una denúncia.
Des de SOS Desapareguts es remarca que la dona d’origen portuguès no ha donat cap senyal de vida des de llavors i que l’angoixa del pare ha anat en augment. La parella residia a Barcelona i, després de la separació, ella va continuar vivint a la capital catalana. Al desaparèixer de cop amb el Bastian, el pare va intuir que hauria tornat juntament amb la seva família a Portugal. Tanmateix, al contactar amb aquesta, el pare no ha rebut cap pista sobre el parador en el qual podria trobar-se el seu fill.
Notícies relacionades«La família de la dona li diu que no sap res de res però està clar que la dona compta amb algun tipus de suport logístic perquè ja ha passat un mes», manté el mateix portaveu de SOS Desapareguts, que afegeix que els Mossos van assegurar al pare fa dies que traslladarien a la policia portuguesa una ordre de recerca per trobar el parador en el qual la mare estaria amagant el fill. De moment, si s’ha sol·licitat, no ha donat cap fruit, per a desesperació de la família paterna del Bastian.
Segons fonts policials consultades per aquest diari, els Mossos estan en contacte amb el pare i estan fent un seguiment estret de la desaparició del Bastian que, un mes després, no ha permès localitzar-lo.
- Al passeig de Gràcia Un particular paga la xifra rècord de més de 40 milions per l’àtic més desitjat de Barcelona
- Negociacions encallades Veïns de l’Eixample temen una allau de peticions per obrir bars i botigues: «Destrossaria els nostres barris»
- Barcelona Jaume Collboni convida John Hoffman de tapes per Nou Barris
- ‘El meu planeta em necessita’ Estem fartes de les ‘totebags’
- Tensió als EUA Cinc policies de Memphis acusats d’homicidi per la letal pallissa a un home negre en una parada de trànsit
- Casa Reial El Rei emèrit fixarà la seva residència fiscal als Emirats Àrabs Units
- La novetat El Barça estrenarà davant el Girona una samarreta amb la senyera al pit
- Fractura a Barcelona Colau retira el pla de restriccions a botigues i bars de l’Eixample en l’últim sospir per evitar una derrota
- Per a esdeveniments musicals Surt a concurs l’espai del Festival Jardins de Pedralbes per als pròxims tres estius
- Actualitat Directe | Últimes notícies sobre la guerra entre Rússia i Ucraïna