País Valencià
Mor la nena de 4 anys que va resultar ferida a la fira de Mislata, a València
La petita, ingressada a l’uci de l’Hospital Clínic des del dia 4, és la segona víctima mortal del sinistre
La nena de 4 anys que es mantenia ingressada en estat molt greu després de l’accident registrat en un castell inflable a la fira de Nadal de Mislata, a València, finalment ha mort. La petita, segona víctima mortal d’aquest sinistre després de la mort d’una altra menor de 8 anys, estava hospitalitzada des del 4 de gener a l’uci de l’Hospital Clínic de València.
L’Ajuntament de Mislata, que ha comunicat la mort de la nena de 4 anys a través de les xarxes socials, ha lamentat aquesta segona pèrdua i ha decretat tres dies més de dol, igual com ho va fer amb la mort de Cayetana, la primera petita que va perdre la vida en l’accident. El consistori de Mislata ha suspès tots els actes municipals previstos fins dimecres al migdia.
Tant l’ajuntament com l’alcalde de la localitat, el socialista Carlos Fernández Bielsa, han lamentat la mort de la menor i ha transmès el condol i la solidaritat de tota la població de Mislata als pares i familiars de les dues petites mortes en el sinistre.
- Ratificació de les administracions Òscar Playà simultaniejarà la direcció de Rodalies de Catalunya amb el càrrec de conseller delegat de l’empresa mixta
- Canvi ferroviari Adif demana suspendre el trànsit nocturn d’alta velocitat entre Madrid i Barcelona per manteniment i Renfe suprimeix tres AVE
- Hackeig a l’Administració Hisenda investiga un possible ciberatac que comprometria dades en el seu poder
- L’INFORTUNI DEL PORTER ALEMANY Ter Stegen es lesiona, podria passar pel quiròfan i ser tornat al Barça
- FUTBOL Penal per al Reial Madrid: ja en porta gairebé el doble a favor que el Barça a la Lliga
