Investigació policial
Troben semienterrat l’esquelet d’una persona a Lleida
Un treballador va trobar un peu i una cama i els Mossos van descobrir la resta del cos després de diverses hores de tasques
Els Mossos d’Esquadra han trobat aquest dimecres semienterrat l’esquelet d’una persona a la riera del riu Noguera Ribagorçana a Albesa (Noguera, Lleida) i esperen les dades de l’autòpsia per avançar en la investigació que han obert, ha informat a Europa Press aquest dijous la policia catalana.
Un treballador de la Generalitat va trobar restes d’un peu i una cama i va alertar els Mossos d’Esquadra, que van trobar la resta del cos.
Els ossos del peu i de la cama van ser localitzats al migdia i els treballs per treure la resta del cos, envoltat d’arrels, es van allargar fins passades les 20.00 hores.
Temes:
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Juegos Olímpicos Milán-Cortina 2026 Bernat Sellés: "Les pistes d’esquí de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva"
- A ALEMANYA Agredit l’àrbitre que en un estadi va demanar casar-se amb el nòvio
- Futbol americà La defensa dels Seahawks aclapara els Patriots a la Superbowl
- Barcelona, protagonista Com fer que una fàbrica generi el seu propi gas
