Uns 60 anys
Troben el cos d’un home decapitat flotant al riu Guadalquivir a Còrdova
La Policia Nacional està investigant la troballa del cos decapitat d’un home de 60 anys que es trobava flotant al riu Guadalquivir al seu pas per Còrdova.
Fonts de la investigació han informat a Efe que la troballa s’ha produït cap a les 13.00 hores d’aquest dilluns en un canyar del riu Guadalquivir ubicat als voltants del Molino de Casillas i ha sigut un vianant qui ha alertat la Policia.
Segons les fonts, el cos decapitat es trobava atrapat entre els matolls a la vora del riu, per la qual cosa ha hagut de ser rescatat pels bombers.
Notícies relacionadesEl cos ha sigut traslladat a l’Institut de Medicina Legal per practicar-li l’autòpsia i determinar les causes de la mort.
Tot i que la Policia té indicis de la identitat del mort, serà l’autòpsia la que la determini amb total seguretat, si bé no hi havia alerta activa de cap desaparició a la capital cordovesa.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Protecció Civil activa el pla Neucat i demana avançar la tornada a casa
- Tragèdia a la revetlla de Cap d’Any Les primeres víctimes identificades a Suïssa tenen entre 16 i 21 anys
- LA CULTURA QUE VE (2) Les claus del teatre del 2026, de clàssics a Palestina
- Nous llançaments L’editorial Devir aposta pel manga de creació local
- La caixa de ressonància Gires d’aniversari: una forma de fugir del present
- CRÍTICA Xabier Anduaga es llueix al Liceu
- Cançons ingràvides La vulnerabilitat com a arma
