Cas sota secret de sumari
A presó tres detinguts a Tarragona que tenien una mà humana al seu cotxe
Els Mossos descobreixen un cadàver en el registre de la vivenda d’un dels arrestats que, amb tota probabilitat, estava esquarterat
El jutge de guàrdia ha enviat aquest diumenge a la presó tres detinguts a Tarragona acusats d’homicidi i que van ser descoberts perquè van cometre una infracció de trànsit i, al parar-los la Guàrdia Urbana, al cotxe en el qual circulaven van trobar una mà.
La causa està oberta provisionalment per homicidi i el jutge va acordar presó provisional, incomunicada i sense fiança per als tres detinguts, segons informa el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).
Aturat per una infracció
Els tres circulaven amb un cotxe per Tarragona aquest dijous passat, però el conductor va cometre una infracció i una patrulla de la Guàrdia Urbana els va parar.
A l’identificar-los, els agents van constatar que tenien antecedents, segons avança el ‘Diari de Tarragona’, fet pel qual van inspeccionar el vehicle i van trobar una mà humana al maleter.
Els Mossos d’Esquadra es van fer càrrec del cas i van escorcollar durant dos dies la vivenda dels tres detinguts, un xalet situat al Camí de Viladegats.
Finalment, dissabte van trobar un cadàver i, tot i que no han transcendit detalls del cas per estar sota secret de sumari, amb tota probabilitat estava esquarterat, segons aquestes mateixes fonts.
- DIJOUS A LES 11.15 Concert des de Viena
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Jerry Bruckheimer, productor de cinema: "Molts em van donar per mort, però he sobreviscut"
- CIRCULACIÓ Trànsit multarà des de l’1 de gener a qui no utilitzi la V16
- Aitana Bonmatí, de l’Olimp al quiròfan
- Tradició musical Nézet-Séguin firma un Concert de Cap d’Any brillant i enèrgic
- FUTBOL Els comptes del Barça i el Reial Madrid, a examen: mateixa despesa en sous, un deute incomparable
- Sufragi popular Casa Fiero, el millor restaurant obert a Barcelona el 2025 segons els lectors d’EL PERIÓDICO
- Cap d’Any Cap d’Any deixa 117 detinguts per violència masclista, robatoris i lesions a Catalunya
- Així estan les enquestes de les eleccions generals a Espanya
