Immigració
Una embarcació amb mig centenar de persones a bord arriba a El Hierro
Només una de les persones de la pastera, que portava 52 homes, ha necessitat assistència mèdica
Una pastera amb 52 homes d’origen subsaharià ha arribat aquesta nit pels seus propis mitjans al moll de La Restinga, al sud d’El Hierro, segons ha presenciat EFE. L’embarcació va ser detectada cap a les 11 de la nit, quan ja s’aproximava al port de la localitat d’El Hierro.
Fonts dels serveis d’emergència han precisat que, entre els ocupants de l’embarcació, hi ha 13 nois que podrien ser menors d’edat.
Notícies relacionadesTots els immigrants presentaven bon estat de salut, tret d’un que ha sigut evacuat amb hipotèrmia al centre de salut d’El Pinar. Un dels ocupants ha explicat als voluntaris de Creu Roja que portaven sis dies al mar i que havien sortit des de «la capital de Mauritània».
Les dades d’aquest grup coincideixen amb els d’una alerta traslladada a les autoritats espanyoles per l’oenagé Caminando Fronteras en les últimes hores, sobre una pastera que havia sortit de Nouakchott divendres 11 de juny amb uns 54 ocupants a bord.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Catalunya aprova una nova llei per erradicar l’LGTBI-fòbia
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- L’H, centenari com a ciutat | els veïns "És una qüestió de resistència"
- Salut mental ¿Atendre el teu fill o deixar-lo plorar? Rafa Guerrero, psicoterapeuta, aclareix els dubtes: «És una aberració...»
- IRTA-CRESA Macrooperació policial al laboratori investigat per pesta porcina: 40 agents i 12 hores previstes de registre
- Zona euro El BCE manté els tipus en el 2% davant el control de la inflació i la millora de l’economia
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Despesa en recepta mèdica Paracetamol i omeprazol, els medicaments més consumits el 2024: 110 milions d’envasos venuts
