Superava el quàdruple de la velocitat permesa
Denúncia penal contra un conductor per anar a 137 km/h en un tram de 30 km/h a Barcelona
El vehicle és reincident i té obert un atestat similar per excés de velocitat el 25 d’octubre passat
Barcelona 4 12 2020 Control de la Guardia Urbana en el cinturon litoral Foto de Manu Mitru /
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut aquest dijous el conductor d’un vehicle que circulava a 137 km/h per la ciutat en un tram a un màxim permès de 30 km/h. Segons ha pogut saber EL PERIÓDICO el vehicle circulava a l’altura del número 921 de la Gran Vía de les Corts Catalanes, entre els carrers de Bilbao i Monturiol, superant el quàdruple de la velocitat permesa per una zona d’obres.
El conductor ha sigut denunciat penalment per la policia.
No és la primera vegada que aquest conductor ha sigut denunciat, ja que té obert un altre atestat similar per excés de velocitat, el 25 d’octubre.
Denunciem penalment un vehicle que circulava a 137 km/h en un lloc limitat a 30 km/h.
— Guàrdia Urbana Barcelona (@barcelona_GUB) 11 de diciembre de 2020
Cal destacar que aquest vehicle té obert un altre atestat per excés de velocitat penal el passat 25 d'octubre.
Recorda que respectar els límits de #velocitat salva vides.#gubUDIG #VisióZero pic.twitter.com/eUpg1QFNEj
- THE CONVERSATION A quina distància tenim realment l'hospital més pròxim?
- Successos Els robatoris cauen a Granollers: la delinqüència baixa un 4% en relació amb l'any passat
- Parc d'atraccions PortAventura reobrirà el Dragon Khan per Setmana Santa després de dos mesos d'aturada per obres
- Comissions municipals Barcelona afirma que només ha obtingut 34 pisos socials amb la reserva del 30% des del 2018
- Dificultats burocràtiques Uns pares cedeixen la representació legal de la seva filla amb discapacitat als seus germans per falta de "competències digitals"
