Un nen de 13 anys apunyala el seu pare a Palma perquè li va treure el mòbil
El menor clava fins a set punyalades al seu progenitor al braç i l'espatlla
zentauroepp35082096 barcelona 12 08 2016 gente hablando por movil fotografia alb200824225506 /
La Policia Nacional ha iniciat una investigació per aclarir les circumstàncies per les quals un nen de 13 va apunyalar el seu pare en un xalet de Palma de Mallorca.
Segons fonts pròximes al cas, el menor va clavar al seu progenitor fins a set punyalades al braç i a l’espatlla.
Notícies relacionadesL’incident va tenir lloc aquest diumenge a la tarda després que, pel que sembla, s’iniciés una discussió per un telèfon mòbil.
Segons han afegit les mateixes fonts al menor, per la seva curta edat, no se li pot imputar cap delicte.
Temes:
- Conflicte al Pròxim Orient Israel mata 29 gazians, entre ells 6 nens, en una de les jornades més letals des de l’inici de l’alto el foc
- Gastronomia Dabiz Muñoz revela quant costa realment el seu exclusiu menú líquid
- Judici Una jutgessa concedeix una incapacitat a un tècnic amb síndrome d’esquena fallida perquè és “impossible que el contractin”
- Guerra a l’est d’Europa «Punts d’invencibilitat»: Així resisteix Kíiv l’hivern més dur des de l’inici de la invasió russa
- Noves revelacions Els documents d’Epstein recullen un pagament de 1.050 dòlars i dos paquets a nom de José María Aznar
