A LLEÓ
Una dona enverina set homes amb burundanga
La Guàrdia Civil assegura que va robar 41.000 euros a les seves víctimes
zentauroepp9308411 barcelona foto ilustracion para articulo burundanga foto ag170930100105 /
La Guàrdia Civil ha detingut una dona a Lleó acusada d’enverinar amb burundanga set homes, tres dels quals van ser ingressats al Centre Hospitalari de Lleó en estat greu.
L’operació Black va començar l’octubre del 2018 quan la presumpta autora dels enverinaments va presentar una denúncia en dependències de la Guàrdia Civil perquè havia patit una suposada extorsió en mans de dos individus que li exigien un deute de més de 200.000 euros
Durant la presentació de la denúncia, segons ha informat aquest divendres la Guàrdia Civil, la dona va entrar en moltes contradiccions, cosa que els va fer sospitar de la falsedat dels fets que pretenia denunciar.
Després es va tenir coneixement que diversos homes havien ingressat en diferents dates a l’Hospital de Lleó amb símptomes similars com ara midriasi arreactiva (dilatació de les pupil·les), sequedat bucal, dificultat de coordinar moviments i parla, disminució de la consciència, i es van adonar de la desaparició de diners.
Aquests casos van posar en alerta els investigadors que van confirmar la presència de la detinguda moments abans de cada un d’aquests episodis.
A la presó
Amb l’autorització del Jutjat d’Instrucció número 2 de Lleó es va procedir a l’entrada i registre del seu domicili i es va confiscar la substància utilitzada a més d’aconseguir nombroses proves de l’adquisició per part de la presumpta autora de l’escopolamina (burundanga) i de la preparació de la substància amb què enverinava les seves víctimes.
Notícies relacionadesDesprés de la detenció i posada a disposició judicial es va decretar el seu ingrés en presó preventiva.
Durant la investigació es va determinar que la dona va sostreure a les seves víctimes una quantitat que ascendeix a 41.000 euros.
- Marc Márquez impressiona Ducati
- Fiscalitat Novetats en la Renda 2025: nou límit per fer la declaració
- Després de passar per l’uci Àngel Llàcer actualitza el seu estat de salut: «Torno a estar de baixa»
- Obituari Publicitat amb denúncia
- MAMARAZZIS Pep Guardiola i Cristina Serra se separen després de 30 anys junts
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Ciclisme El Giro prepara una tercera setmana molt dura a Vingegaard
- Ral·li dakar Al-Rajhi resisteix davant Lategan i Schareina no pot amb Sanders
- Tennis Alcaraz resol de manera imperial el debut a Austràlia
- Una estrella qüestionada Vinícius es perd a Aràbia