A VALÈNCIA
Detinguda una dona per pegar i insultar la seva filla, de 4 anys
La mare va abandonar la petita en un centre, que va avisar la Policia Nacional

zentauroepp47401365 sociedad generico malos tratos maltrato infantil190331111601 /
Agents de la Policia Nacional han detingut en una localitat valenciana una dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de, pel que sembla, pegar i insultar la seva filla de quatre anys.
Les investigacions es van iniciar dimecres al tenir coneixement els policies que una nena de quatre anys podria estar sent objecte de maltractament per part de la seva mare. Els agents van rebre una trucada d’un centre social, en què una treballadora informava sobre un possible episodi violent d’una mare a la seva filla menor, ha detallat la Direcció en un comunicat.
Els policies van esbrinar que, pel que sembla, aquell mateix matí quan es trobava al seu domicili, la mare hauria cridat, insultat i pel que sembla agredit la seva filla. La menor presentava signes visibles de ferides erosives i marques a la cara, han detallat des de la Direcció.
Ordre d’allunyament
Posteriorment la mare havia abandonat el domicili amb la seva filla i unes hores més tard havia acudit a un centre social on l’havia deixat després de manifestar no poder fer-se’n càrrec.
Així, els investigadors van comunicar els fets a la Fiscalia de Menors, que va ordenar que la nena fos traslladada a un centre de menors.
Notícies relacionadesEls policies, després de fer els esbrinaments oportuns, van localitzar la mare en una localitat diferent d’on presumptament s’haurien produït els fets, i va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.
La detinguda, després de prestar declaració, va quedar en llibertat per ordre del jutjat de guàrdia al tenir a càrrec seu un nadó en període de lactància, amb l’obligació de comparèixer davant de l’autoritat judicial, que va dictaminar una ordre d’allunyament cap a la seva filla de quatre anys.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez