Oberta una investigació
Trobat un cadàver al forat d'un ascensor de l'hospital La Paz de Madrid
El cos ha sigut descobert per la forta olor de descomposició
Al costat d'ell s'ha localitzat una nota i una clau per obrir portes d'ascensor
Un equip de bombers han trobat aquest dimarts un cadàver en descomposició al forat d’un ascensor de l’edifici general de l’Hospital Universitario La Paz de Madrid. Pel que sembla, la troballa s’ha produït després d’haver-se registrat diverses queixes des de fa dies per una forta olor que procedia d’un dels muntacàrregues.
El cadàver ha sigut trobat per personal de manteniment del centre, estava en posició de decúbit supí i feia més d’un dia que hi era. El cos correspon a un home d’entre 50 i 60 anys vestit amb roba de carrer. Juntament amb el cos els bombers han trobat una clau per obrir ascensors i una nota manuscrita.
Des del centre s’ha avisat immediatament la Policia Nacional i ja s’ha desplaçat un forense per analitzar el cadàver. La investigació l’ha assumit el grup V d’Homicidis i, de moment, no es descarta cap hipòtesi.
Notícies relacionadesNo obstant, fonts coneixedores del cas han comunicat a Europa Press que l’home, en principi, no és treballador del centre. A més, confirmen que l’ascensor funcionava "perfectament" i l’aparell, en una primera anàlisi, no estava forçat.
Les mateixes fonts apunten que, des de la prudència, la hipòtesi principal és que pogués tractar-se d’un suïcidi, tot i que totes les línies d’investigació estan obertes.
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- 5.000 milions d’inversió Espanya proposa Mora la Nova per acollir una de les gigafactories europees d’intel·ligència artificial
- Successos Resolt un crim 20 anys després a Reus: detinguda per matar l’exparella amb el seu amant per quedar-se la seva empresa
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- Balanç comercial d’equipaments municipals Agonia comercial en mercats de la província de BCN
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- EL MERCAT BLANC-I-BLAU L’Espanyol fitxa Kike García, cinquè reforç a cost zero
- ‘overbooking’ a la porteria Ter Stegen s’acosta ara a un perillós dilema
- El primer fitxatge blaugrana "Per fi ha arribat el dia"
- Música urbana Bad Gyal mana el dia inaugural del Share Festival