TRÀGIC ACCIDENT
Un nen de 6 anys mor ofegat a les piscines de Tàrrega
Quan l'ambulància ha arribat al lloc, el petit ja era fora de l'aigua, però ha estat impossible reanimar-lo
zentauroepp43932959 piscina tarrega180623211555
Un nen de 6 anys ha mort aquest dissabte a la tarda a les piscines municipals de Tàrrega, segons han informat el consistori de la capital de l’Urgell i el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Els serveis sanitaris han estat alertats de l’accident a les 18.43 hores i fins al lloc s’han desplaçat tres ambulàncies i un psicòleg del SEM.
Quan els efectius hi han arribat, el petit ja era fora de l’aigua. Les maniobres de reanimació cardiopulmonar que se li han practicat han resultat infructuoses. L’equip de psicòlegs d’emergències ha hagut d’atendre els familiars del nen.
Notícies relacionadesEl menor era veí de la localitat i, a causa del tràgic esdeveniment, l’ajuntament ha suspès tots els actes previstos amb motiu de la celebració de la revetlla de Sant Joan.
⚫ L'Ajuntament de #Tàrrega expressem el nostre profund dolor i consternació per la mort d'un nen a les Piscines Municipals. Tenia 6 anys i era veí de la nostra ciutat. Transmetem el nostre més sincer condol a la família i amics. DEP. Els actes de #SantJoan queden suspesos. pic.twitter.com/z1cI272yxO
— Ajuntament Tàrrega (@ajtarrega) 23 de junio de 2018
Les instal·lacions esportives, que gestiona el Club Natació Tàrrega, havien iniciat la temporada d’estiu el passat 9 de juny.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Els Roca: "Mas Marroch millorarà"
- Neteja Tarragona retira mig miler de contenidors soterrats
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica ultrarara
- Medi ambient La UE s’encalla al fixar per al 2040 una reducció d’emissions
- Població longeva Catalunya bat rècords i supera els 3.000 centenaris, el 83% dones
