PER UNA TROMBOSI
Mor una espanyola en un avió que cobria la ruta entre Madrid i Santiago de Xile
La passatgera, de 70 anys, va ser atesa per tres metges abans d'aterrar al Brasil

21580669 59
Una dona espanyola, de 70 anys i natural de la província de Toledo, va morir per una trombosi pulmonar durant un vol entre Madrid i Santiago de Xile que va haver d’aterrar a la ciutat brasilera de Fortaleza per intentar socórrer-la, han informat aquest divendres fonts oficials espanyoles.
M. L., natural de Casasbuenas (Toledo), viatjava dijous en el vol de LATAM LA705 (codi compartit amb Iberia i FinnAir) des de la capital xilena a l’espanyola quan «es va trobar malament» i «va perdre el coneixement», han afegit les mateixes fonts.
La dona viatjava acompanyada del seu marit per visitar un fill a la capital xilena.
Va ser llavors quan el comandant del vol va decidir fer una parada no programada a Fortaleza (nord-est del Brasil) per socórrer-la.
La dona va comptar amb l’atenció de tres metges que eren a bord, que li van practicar un massatge cardíac durant el descens, però va acabar morint dins de l’aparell.
Fonts espanyoles van apuntar que encara no hi ha una data per a la repatriació del cos, que és en un tanatori de Fortaleza.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols