Investiguen un home per llançar líquid corrosiu a dos gossos a Olot
Els Mossos tenen pendent enviar les diligències als jutjats perquè determinin la infracció
Un home està investigat per llançar líquid corrosiu a dos gossos que estaven en un pati d'una casa del barri de Benavent d'Olot.
Això va succeir aquest dimarts a la tarda i els Mossos d'Esquadra van rebre la denúncia dels fets el mateix dia. Amb això, van poder identificar el presumpte autor dels fets que a més, va ser gravat per les càmeres de l'habitatge. Aquest està investigat per vulnerar la llei de protecció dels drets i el benestar dels animals i ara serà el jutge, asseguren des del cos policial, que haurà d'aclarir en quin grau la vulnera i el tipus d'infracció i sanció si així ho determina.
L'home que va intentar enverinar ambdós cans, com avança Info Garrotxa, se'l veu en el vídeo intentant llançar-los el contingut d'una xeringa.
Arran dels fets, ambdós animals van requerir assistència veterinària i no es patiria per la seva vida.
Els propietaris posteriorment van presentar la denúncia a la comissaria dels Mossos d'Olot que aviat tramitar les diligències als jutjats. El motiu d'aquest cas de maltractament animal per ara es desconeix.
Aquest cas ha generat alerta en aquest barri de la ciutat, on segons veïns, hi ha hagut casos d'enverinaments de gossos i gats.
- "La sarna ja és un problema de salut pública entre els joves"
- Accident Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- Un home mor al caure-li un tros de façana a Sabadell
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Una estranya mutació genètica permet que algunes persones dormin menys
- Nou posicionament Junts vol prohibir el burca al carrer i vetar l'ús del vel a escoles i instituts
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Manresa Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"
- Nou acord El Govern lliga amb ERC l’última injecció de recursos i salva la seva estabilitat sense pressupostos