El periodista Joan Carles Martí, nou director de ‘Levante-EMV’

El periodista Joan Carles Martí Espí ha sigut nomenat nou director de Levante-El Mercantil Valenciano per Prensa Valenciana, societat editora del diari, pertanyent al grup Prensa Ibérica. Martí, nascut a València fa 59 anys, substitueix en el càrrec José Luis Valencia, que es desvincula després de quasi tres anys com a director i 17 en la direcció d’El Periódico Mediterráneo de Castelló per afrontar nous reptes professionals.
El nomenament va ser anunciat ahir a la plantilla de Levante-EMV per Aitor Moll, conseller delegat de Prensa Ibérica, i per Ainhoa Moll, directora editorial del grup, en una reunió a la redacció del diari en què també van estar presents altres directius de Prensa Ibérica.
Aitor Moll va agrair el treball i la dedicació de José Luis Valencia a Levante-EMV i va afegir que la voluntat de l’empresa és "consolidar la modernització del diari i el lideratge de Prensa Ibérica, editora dels diaris Levante-EMV, Información de Alicante i Mediterráneo de Castelló, com a primer grup de comunicació el País Valencià". Moll va recordar la important transformació i el creixement que Prensa Ibérica ve experimentat en els últims anys, fins a situar-se com a grup de referència de la premsa local i regional a Espanya.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Estudiants L’agitador Vito Quiles fa una breu aparició a la UAB en un matí marcat per la tensió i les càrregues policials
- ART Aquesta és l’obra de Picasso que ha desaparegut en un viatge de Madrid a Granada per ser exposada: valorada en 600.000 euros
- Política Junts i el PSOE es van reunir dilluns després del ‘no’ d’Illa al referèndum
- Cribratge de càncer de mama El País Valencià no va trucar a 90.000 dones que s’haurien d’haver fet una mamografia el 2024
- INFORME Perfil de les addiccions: l’alcohol és la substància més consumida entre les dones, seguida de la cocaïna