Investigació oberta
Denunciat un professor del col·legi Viaró de Sant Cugat per presumptes abusos sexuals a alumnes
Els Mossos d’Esquadra investiguen un presumpte cas d’abusos sexuals per part d’un docent del col·legi Viaró de Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental). En paral·lel, consta una denúncia presentada al jutjat per aquests fets, segons ha avançat el diari ‘Ara’ i han confirmat fonts policials.
Els fets s’emmarquen presumptament en uns tocaments a alumnes de 3r d’ESO que van passar recentment i que la mateixa direcció de l’escola va detectar. Davant d’això, va decidir apartar el docent, va iniciar una investigació interna i finalment ha deixat el cas en mans de la justícia.
Successos Educació Sant Cugat Agresiones sexuales contra menores Abusos sexuals de l'Església Pederàstia Col·legi
- EL SEGON CAFÈ A LA2CAT L'Editorial de Cristina Villanueva: La solidaritat sosté en la tragèdia
- Cas Koldo El Suprem manté a la presó Ábalos i Koldo, perquè el «cabal d’indicis» contra ells «no deixa de créixer amb cada nova informació»
- Fort temporal Protecció Civil enviarà missatges d’alerta a municipis de la costa de Tarragona i Barcelona per onades de fins a set metres
- El futur del parc Glòries creix cap a Consell de Cent amb la demolició de 79 finques abandonades
- Fòrum Europa Tribuna Catalunya La Generalitat obre la porta que Catalunya sigui seu dels organismes d’ajuda humanitària de l’ONU atacats per Trump
