Alt Penedès
Mor un nen de 3 anys al caure-li una porteria a sobre a Subirats

A1-206558537.jpg /
Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort accidental d’un nen de tres anys ocorreguda dimarts cap a les sis de la tarda al pavelló municipal d’Ordal, a la localitat de Subirats (Alt Penedès). Segons va avançar RTV Vilafranca, el menor hauria mort després de rebre l’impacte d’una porteria que li va caure a sobre quan estava jugant. No obstant, els agents estan comprovant si va fallar la subjecció d’aquesta porteria, com han apuntat fonts de la investigació.
Malgrat desplaçar-se fins al pavelló els serveis d’emergència, entre els quals diverses ambulàncies, no es va poder fer res per salvar la vida del menor. Ahir va seguir la investigació policial per part dels Mossos de Vilafranca del Penedès per saber com es va produir aquesta tragèdia, tot i que tot apunta que es tracta d’un desgraciat accident.
En una cantonada
Notícies relacionadesL’alcalde, Jaume Domènech, va relatar que la porteria estava apartada de la pista central, situada en una cantonada, orientada cap a una paret de pas estret i assegurada amb un candau, de manera que "complia les condicions de seguretat". Respecte al motiu pel qual va caure contra la paret, va remetre a la investigació dels Mossos. Alguns veïns citats per l’agència ACN expliquen que hi havia nens jugant i que haurien causat l’accident de forma fortuïta.
La pista semicoberta on es va produir l’accident consta de dues porteries fixes situades al terreny de joc, que estan subjectes a terra amb cargols. En una cantonada del fons del recinte, hi ha una tercera porteria que s’utilitza per als entrenaments de la Unió Esportiva Subirats. Quan no s’utilitza, la porteria es manté en una cantonada, lligada per la part inferior a una columna, i situada a tot just un metre de distància d’una paret. És en aquest espai on la porteria va caure i va provocar la mort del petit.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer